0

وبلاگ

شیرینی های عید

شیرینی های نوروزی

ما ایرانیا نزدیکای عید شروع میکنیم به تدارک دیدن برای مهمونی و دورهمی و جشن گرفتن، چیزی که این روزا همه تهیه میکنن شیرینی های عید هستش. این روزا فرصت مناسبی هست هم برای خانم های باسلیقه که توی این روز هنر و دسپخت خودشون رو نشون بدن و هم برای کسانی که عاشق شیرینی پزی هستن و میخوان تو این روزا کسب درآمد هم کنن. تو این مقاله قصد داریم پکیج آموزشی شیرینی های عید رو بهتون معرفی کنیم که خیلی راحت تو این روزا میتونید خودتون توی خونه این شیرینی های خوشمزه رو تهیه کنید و یا به درآمد میلیونی برسید. با پرهام فود همراه باشید.

معرفی شیرینی های نوروزی پرهام فود

شیرینی های نوروزی پرهام فود، شامل ۱۶ نوع شیرینی پر طرفدار هست که طعم و بافت فوق العاده ای داره. این شیرینی ها علاوه بر خوشمزه بودنش خیلی راحت تهیه میشه و میتونید توی خونه خودتون تهیه کنید و اصلا نسبت به شیرینی های قنادی قابل مقایسه نیست.

 

در این دوره چه چیزی آموزش داده میشه؟

این پکیج در واقع تلفیقی از سه دوره هست که شیرینی هایی مثل تارتها، شیرینی مدرن (اسلایس ها) و شیرینی های سنتی رو آموزش میده که طعم و بافت فوق العاده ای رو دارن.

سرفصل های دوره
مینی تارت
تارت پسته
تارت کاراملی
تارت شکلاتی
تارت موکا
تارت لوتوس
تارت آجیلی
تارت نارگیلی
شیرینی پسته
اسلایس موکا
اسلایس شکلات نارگیل
اسلایس گراف اپل
اسلایس آجیلی
شیرینی دارچینی
شیرینی سابله وانیلی
شیرینی رزت پسته

شیرینی های اسلایسی (مدرن)

شیرینی های سنتی

تارت ها

تفاوت شیرینی های نوروزی پرهام فود با دیگر شیرینی های قنادی

سه دوره آموزشی در یک پکیج
این دوره در واقع تلفیقی از سه پکیج هستش و شما با یک تیر سه نشون رو میزنید، و با خرید این پکیج سه مدل شیرینی با طعم های متفاوت رو آموزش میبینید که طعم فوق العادشون باعث میشه که فروش فوق العاده ای رو داشته باشین و به درآمد میلیونی برسین.

بدون نیاز به پیش زمینه
این دوره به هیچ پیش زمینه ای نیاز نداره و همه افراد حتی مبتدی ها هم میتونن در این دوره شرکت کنن و این خوشمزه ها رو درست کنن و به فروش برسونن.

بدون نیاز به ابزار پیچیده
درست کردن این شیرینی ها فقط به یک همزن یک نیاز دارین و به هیچ نوع قالب خاصی یا ابزار پیچیده نیاز است و خیلی راحت می تونید اون رو توی خونه تهیه کنید.

ماندگاری بالا
این شیرینی ها رو ده روز در یخچال و دوما در فریزر نگهداری کنید و پس از خارج کردن آنها از یخچال کاملا تازه هست و بافت و طعمش رو اصلا از دست نمیده.

طعم فوق العاده شیرینی ها
شیرینی هایی که توی پکیج پرهام فود آموزش داده میشه طعم فوق العاده و بافت عالی دارند و اصلاً با شیرینی های قنادی قابل مقایسه نیستند.

 

در این دوره چگونه آموزش داده میشود؟

این دوره به صورت آنلاین هستش و نکات مو به مو و دقیق گفته شده، و حتی بعد از شرکت در دوره نیز پشتیبانی میشین.

 

سخن آخر

نزدیکای عید اکثر مردم درحال تهیه شیرینی های عید هستن، و این موقعیت خوبی هستش که که تو این روزا خودمون شیرینی تهیه کنیم و اونا رو به فروش برسونیم و یک سال پر برکتی رو برای خودمون بسازیم. پکیج پولساز شیرینی های نوروزی پرهام فود میتونه برای شما گزینه مناسبی باشه تا توی این ایام خوشمزه ترین شیرینی هارو تهیه کنید.
برای شرکت در این دوره پرهام فود کافیه روی شیرینی های نوروزی کلیک کنید و وارد دنیای شیرین و پولساز بشین.

برای آموزش های بیشتر و درآمد زایی کلیک کنید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.