0

وبلاگ

کسب درآمد در منزل از راه شیرینی پزی

کسب درآمد در منزل از راه شیرینی پزی

شیرینی پزی یکی از شغل های جذاب و پر درآمدی هست که هر خانمی میتونه توی خونه این شغل رو داشته باشه و خودش رو به درآمد برسونه و فرقی نمیکنه مبتدی یا تازه کار باشه. درآمد زایی از طریق شیرینی پزی از اون چیزی که تصور میکنید خیلی راحت تره، و توی این مقاله میخواییم بهتون کمک کنیم که چطور از این راه به درآمد میلیونی برسین، با پرهام فود همراه باشین.

از کجا شروع کنیم؟

از کجا شروع کنم! اولین سوالی هست که هر شخصی که میخواد شروع به کار کنه، میپرسه. برای شروع کردن نکات زیر رو با دقت بخونید.

انتخاب نوع شیرینی

اگه مبتدی هستین و میخوایین تازه شیرینی پزی رو یاد بگیرین ، اول از همه تصمیم بگیرید چه نوع شیرینی را می خواهید تهیه کنید، مثلاً شیرینی‌های خشک و یا کوکی و کیک خامه ای. تمرکز خودتون رو فقط روی یک نوع شیرینی بذاریم و سپس مهارت های لازم در مورد اون نوع شیرینی رو به دست آورید.

شرکت در کلاس های آموزشی

بعد از اینکه تصمیم گرفتیم چه نوع شیرینی را تهیه کنید، در کلاس های آموزشی اون شرکت کنید.

سرمایه اولیه

اگه میخواین شیرینی پذیرایی رو در منزل انجام بدین به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارین و فقط چند تا ابزار و وسایل مورد نیاز شیرینی پزی رو تهیه کنید.

چگونه محصولات خود را عرضه کنیم؟

شیرینی هاتون رو به خوبی بسته بندی کنین و به عنوان نمونه به کافی شاپ های محلی و سوپرمارکت های دیگه ببرین. از اونجایی  که شیرینی های خونگی طعم و عطر بهتری داره و همچنین مادران خیلی به فکر سلامتی فرزندانشون هستن ، شیرینی های خونگی توجه این مادران رو بیشتر جلب می کنه. شما می تونید با مراجعه به پارک های بانوان، آزموشگاه های بانوان، مهد کودک ها، باشگاه ها محصول خود را معرفی کنین و سفارشات زیادی رو  دریافت کنین.

مزیت های شغل شیرینی پزی در منزل

نیاز به ابزار پیچیده ای ندارین

شغل شیرینی پزی در منزل به ابزار زیادی نیاز نداره بنابراین سرمایه زیادی هم برای این کار نمیخوایین. تنها به یک فر و لوازم و وسایل های مورد نیاز شیرینی پزی.

نیاز به مکان خاصی ندارین

شغل شیرینی پزی در خانه نیازی به مکان خاص و یا اگاره کردن جایی ندارد و از آشپزخانه می توانید شروع کنید.

 

راه های جذب مشتری

تحویل به موقع

یکی از مسئولیت هایی که در این شغل باید داشته باشین تحویل به موقع است حتما شیرینی های خودتون رو به موقع تحویل بدین تا باعث نارضایتی مشتری نشه‌. تحویل به موقع باعث جذب مشتری و تبدیل شدن به مشتری همیشگی تون نمیشه.

ظاهر زیبا

قبول داریم که علاوه بر طعم خوشمزه شیرینی، ظاهر شیرینی هم در جذب مشتری خیلی تاثیر داره. پس حتماً سلیقه به خرج بدین و ظاهر جذابی را به شیرینی هاتون ببخشین.

طعم و بافت شیرینی

قطعاً شیرینی های خانگی با شیرینی هایی که توی قنادی تهیه میشه طعم متفاوتی داره. پس اگه بخواهیم از مواد بی کیفیت استفاده کنیم هیچ فرقی با بقیه قنادی ها نداریم. مشتری باید طعم شیرینی هاتون زیر زبونش بمونه، پس حتماً از مواد باکیفیت استفاده کنید تا طعم بهتری داشته باشه.

بسته بندی زیبا

بسته بندی زیبا نیز یکی از راه های جذب مشتری هستش شما میتونید بسته‌بندی‌های زیبا رو خودتون توی خونه با سلیقه خودتون طراحی کنید، که قیمت به صرفه تری هم داشته باشه.

سخن آخر

توی این مقاله در مورد اینکه چطور شغل شیرینی پزی رو شروع کنیم گفته شد، گفتیم که اول باید در یک دوره آموزشی شرکت کنید و بعد از آن در مورد جذب مشتری و طعم خوشمزه شیرین ها صحبت کردیم.
پکیج آموزشی شیرینی پرهام فود دوره ای هست که هم به صرفه و هم تمام نکاتی که در این مقاله گفته شد در آن وجود داره. در واقع این پکیج تلفیقی از سه دوره شیرینی پزی هستش که شما با یک تیر سه نشان را میزنین.
هزینه این پکیج نسبت به دوره‌های دیگه خیلی به صرفه تره و طعم و بافت فوق‌العاده شیرینی ها باعث جذب مشتری میشه.
پس اگه میخوای کسب و کارتو شروع کنی از این دوره شروع کن برای اینکه بدونی توی این دوره چه آموزش هایی دیده میشه، روی شیرینی های عید پرهام فود کلیک کنین تا اطلاعات کامل رو دریافت کنین.

برای آموزش بیشتر روی دوره های آموزشی پرهام فود کلیک کنید و درآمدتون رو افزایش بدین.
با پرهام فود درآمدت رو میلیونی کن.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

2966 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.