0

وبلاگ

طرز تهیه مارشمالو با ژله

طرز تهیه مارشمالو با ژله

طرز تهیه مارشمالو با ژله: آموزش ساخت مارشمالو خانگی خوشمزه

آیا می‌دانستید که تنها با یک بسته پودر ژله می‌توانید مارشمالوهای خوشمزه و جذاب بسازید؟ در این آموزش، طرز تهیه مارشمالو با ژله را به شما نشان می‌دهیم تا بتوانید این خوراکی دوست‌داشتنی را به راحتی در خانه درست کنید و به بچه‌ها هدیه دهید. با استفاده از مواد ساده و در دسترس، می‌توانید مارشمالوهای خانگی جذابی بسازید که مطمئناً مورد استقبال همه قرار خواهد گرفت.

مواد لازم برای تهیه مارشمالو با ژله:

  • یک بسته پودر ژله آلوئه‌ورا
  • ۳ قاشق غذاخوری شکر
  • نصف لیوان آب جوش

طرز تهیه مارشمالو با ژله - نکات طلایی

مراحل طرز تهیه مارشمالو با ژله:

  1. مخلوط کردن مواد: برای شروع، پودر ژله آلوئه‌ورا، شکر و آب جوش را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی حرارت غیرمستقیم یا داخل مایکروفر قرار دهید تا کاملاً یکدست و زلال شود.
  2. همزدن و فرم دادن: پس از آماده شدن مخلوط، آن را با همزن به مدت ۷ دقیقه بزنید تا کاملاً سفید و فرم‌دار شود. این مرحله برای ایجاد بافت نرم و پفکی مارشمالو بسیار مهم است.
  3. تقسیم و رنگ‌آمیزی: مواد مارشمالو را به چند قسمت تقسیم کرده و با رنگ‌های خوراکی ژله‌ای، رنگ‌آمیزی کنید. استفاده از رنگ‌های ژله‌ای به خاطر کیفیت بهتر در حل شدن در مواد، توصیه می‌شود.
  4. شکل‌دهی مارشمالو: داخل یک ظرف، پودر نشاسته ذرت بریزید و با استفاده از یک تخم‌مرغ، حفره‌هایی درون نشاسته ایجاد کنید. حالا مواد مارشمالو را درون این حفره‌ها قرار داده و به شکل حیوانات یا اشکال دلخواه خود در آورید. در این مرحله، باید سرعت عمل داشته باشید زیرا مواد مارشمالو به سرعت سفت می‌شوند.
  5. آغشته کردن به نشاسته: پس از شکل‌دهی مارشمالوها، آن‌ها را به نشاسته ذرت آغشته کنید تا از چسبیدن به دست و ابزار جلوگیری شود. این مرحله بسیار مهم است تا بتوانید مارشمالوهای خود را بدون مشکل از ظرف جدا کنید.
  6. نکات مهم: به یاد داشته باشید که حتماً مواد مارشمالو را به نشاسته ذرت آغشته کنید، در غیر این صورت تمام مواد به دست و قاشق می‌چسبد و کار را دشوار می‌کند.

با این روش ساده، شما می‌توانید مارشمالوهای خانگی جذاب و خوشمزه‌ای را تهیه کنید که علاوه بر زیبایی، طعمی فوق‌العاده دارند. این مارشمالوها به خصوص برای هدیه دادن به بچه‌ها بسیار مناسب هستند. نوش جان!

اگه می خواین برای یلدا ژله خوشمزه درست کنید. می توانید به آموزش ژله سه رنگ ویژه شب یلدا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.