0

وبلاگ

آموزش سه سوته موس خوشمزه یلدایی

موس توت فرنگی یکی از دسرهایی است که طعم لطیفی دارد و بسیار خوشمزه و ظاهر جذابی دارد . زمان درست کردن آن بسیار اندک است .؛ و برای شب یلدا گزینه مناسبی است .

برای تهیه این موس خوشمزه با پرهام فود همراه باشید .

مواد مورد نیاز تهیه موس خوشمزه یلدایی

پنیر خامه ای    100 گرم

خامه صبحانه   100 گرم

شیر             یک لیوان

شکر           4 قاشق غذا خوری

پودر ژله توت فرنگی یا هر طعمی که می پسندید  یک بسته

طرز تهیه موس توت فرنگی

مرحله اول

ابتدا شیر سرد به همراه شکر و پودر ژله (هر طعمی که دوست داشتید میتوانید استفاده کنید . ) درون ظرفی مخلوط می کنیم . بعد پنیر خامه ای و خامه صبحانه را به آن اضافه می کنیم و با همزن برقی تمام مواد را با هم مخلوط  کرده تا یکدست شود .

بعد مواد را روی حرارت می گذاریم و با شعله کم آنها را هم میزنیم تا مطمئن شویم که پودر ژله کاملاً درون مواد حل شده باشد . وقتی که شکر و پودر ژله کاملا حل شد حدود 5 تا 6 دقیقه طول می کشد . وقتی که به این حالت رسید زیر حرارت را خاموش می کنیم .

مرحله دوم

اجازه می دهیم کمی خنک شود . برای اینکه راحت تر به شات منتقل کنیم مقداری از مواد را جدا می کنیم و دو سه قطره رنگ خوراکی به آن اضافه می کنیم تا دسر دو رنگی داشته باشیم . ابتدا یکی از رنگ ها را انتخاب کرده و داخل شات می ریزیم و اجازه می دهیم درون یخچال استراحت کند تا زمانیکه کاملاً خودش را بگیرد .

مرحله سوم

وقتی که خودش راگرفت راحت می توانیم رنگ دوم را به آن اضافه کنیم . به هر میزانی دوست دارید اضافه کنید ولی ما چون می خواهیم سه لایه دسر داشته باشیم  ؛ رنگ دوم به مقدار کمتری اضافه می کنیم و بعد مجدداً درون یخچال گذاشته تا لایه دوم هم خودش را بگیرد . بعد لایه سوم هم به آن اضافه می کنیم . دوباره دسر را درون یخچال گذاشته تا زمانیکه کاملاً خودش را بگیرد .

مرحله چهارم

حالا بیرون آورده و روی آن را تزیین می کنیم . با مقداری خامه فرم گرفته بر روی آن پایپ می کنیم . و با مقداری انار و برگ طبیعی روی آن را تزیین می کنیم . این دسر فوق العاده آسون و جذاب و بسیار خوشمزه را امیدوارم درست کنید برای شب یلدا نوش جان کنید .

برای بهتر دیدن مراحل کار ، ویدئو آموزشی  زیر را برای شما عزیزان گذاشته ایم .

 

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

53 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.